rozłączając wtyczkę5pin lusterka trzeba zdjąć boczek drzwi?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bartekkw
    Classic
    • 2015
    • 2

    rozłączając wtyczkę5pin lusterka trzeba zdjąć boczek drzwi?

    cbool10, najlepszego!
    Pozdrawiam
    Bartek
  • rooy87
    Drive
    • 2013
    • 71
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    #2
    rozłączając wtyczkę5pin lusterka trzeba zdjąć boczek drzwi?

    Witam, koleś na zakręcie trzasnął mi swoim lusterkiem w moje i potrzaskał mi lustro i dół obudowy (ten plastik czarny od dołu na 2 torxy ) w skutek złożenia się całego lusterka w szybę.

    Miałem zamiar kupić i wymienić te 2 rzeczy ,ale trafiło się całe lusterko w kolorze.
    Chcę przełożyć 1 vs.1 i mam pytanie bo wyczytałem, że można zdjąć osłonę (trójkąt głośnik) i drugą osłonę (od regulacji podświetlaną) i rozłączyć wtyczkę lusterka znajdująca się pomiędzy tymi osłonami pod boczkiem drzwi, ale naprawdę ciężko odpiąć tą wtyczkę 5 pinową. Czy muszę koniecznie ściągać do tej operacji cały boczek czy ktoś próbował poprzez tę którąś osłonę plastikową naciągając kable w wiązce z wtyczką?

    Komentarz

    • D2mian
      Rider
      • 2010
      • 551
      • Toyota
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Ale zdjęcie tapicerki to 5 minut po co kombinować?

      120,1KM/269,7Nm --> 146,8KM/332,7Nm

      Smarowanie zapewnia

      Komentarz

      • rooy87
        Drive
        • 2013
        • 71
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #4
        dzięki ,ale po 1) wymontowując tapicerkę bocznych drzwi trzeba mieć o tej porze już garaż a demontaż zaślepki plastikowej (trójkąt czy regulacji lusterek)i podłączając wtyk można zrobić pod blokiem po pracy bo teraz jest po 16.00 już ciemno.
        dwa - nie ma pokazanego demontażu drzwi lewych (str kierowcy) z elektryką szyb tylko znajduje manuale i zdjęcia demontażu prawych drzwi i lewych ale z korbką.

        Komentarz

        • alxxx
          RS
          • 2010
          • 1823
          • Octavia I (1U2)
          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

          #5
          rooy87, jak zdejmiesz tapicerkę będziesz miał wszystko jak na dłoni. Żeby zdjąć tapicerkę musisz zdjąć najpierw taki mały plasticzek w rękojeści w tapicerce.. później ściągasz górny plastik rękojeści - jest na zatrzaskach. Następnie masz dostęp do 3 śrub głównych. Później odkręcasz torxy dookoła tapicerki i jeden wkręt pod plastikiem klamki - tapicerka zdjęta, mam nadzieje że o niczym nie zapomniałem. btw.. demontaż tapicerki to 5 min k
          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

          Komentarz

          • rooy87
            Drive
            • 2013
            • 71
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            alxxx, thx ale jeszcze jedna ważna kwestia samo odkręcenie torx i demontaż boczku drzwi wydaje się być proste,lecz czy należy na coś szczególnie uważać?
            na jakieś kable z dwa oświetlenia pokrętła elektr. lusterek lub otwierania szyb ? no i trzeba bo w golfie IV ostrzegano mnie ,że na górze boczek trzyma się takiej listwy z uszczelką, która może wyskoczyć?

            Komentarz

            • ROBAL_26
              RS
              • 2010
              • 2320
              • Octavia I combi (1U5)
              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

              #7
              rooy87, tak na samej górze tapicerki jest listwa ,która jeśli wcześniej nie była zdejmowana tapicerka trzeba będzie się trochę na męczyć ,najlepiej wówczas opuścić szybę i mając już odkręconą tapicerkę ,delikatnie odchylić od dołu i łapiesz u góry prze otwór po zdemontowanym przełączniku regulacji lusterek i ciągniesz do góry , jeśli nie będzie szło to spróbuj delikatnie od dołu listewką podpychać od wewnątrz, przewody które musisz odpiąć to od lampki obrysowej ,jeśli masz i od diody SAFE przy rygielku , linkę od klamki , pod rączką z panelem sterowania szyb masz 3 wkręty , musisz najpierw wyjąć taki wąski ćwierćwałek z bolcami ,jest on w miejscu u strony boczku gdzie podczas zamykania łapiemy ręką , po jego wyjęciu pociagasz panel do góry(jest on na zatrzaskach) odpinasz wiązke i masz dostęp do śrub , ja bym spróbował po wyjęciu przełącznika od lusterek i trójkąta z gwizdkiem tak rozpiąć wtyczkę jeśli się bo kiedyś tak robiłem u siebie i się udało. także może spróbuj
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz

              • rooy87
                Drive
                • 2013
                • 71
                • Octavia I (1U2)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Zamieszczone przez ROBAL_26
                rooy87, ja bym spróbował po wyjęciu przełącznika od lusterek i trójkąta z gwizdkiem tak rozpiąć wtyczkę jeśli się bo kiedyś tak robiłem u siebie i się udało. także może spróbuj
                i oto moje obawy im dalej w wątek się sprawdzają, że po 1) demontaż boczku to nie 5 minut tylko dużo dużo więcej na dodatek konieczny jest garaż
                po 2) lepiej kombinować i i próbować rozdzielić tą wtyczkę 5 pin mając wyciągnięte osłonki plastikowe z regulacji lusterek i trójkąta jak się uda to jest 5 minut tylko można urwać wiązkę kabli jak źle się podejdzie do tematu

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9
                  rooy87, dużo pisania.. ale roboty wciąż nie dłużej jak 5 minut :P nie stresuj się tylko ściągaj.
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  Pracuję...